یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته دوشنبه 11 مرداد 1400/ شماره 331
رقابت پ پ ها؛ کمتر از هفته پیش، افزایش آرام نیما، دلار صرافی نزدیک مرز 24 هزار تومان، قیمت های بازار؛ کاهشی و بدون تغییر، عقب نشینی برنت از 76 به 74 دلار، بورس تهران کاهشی شد

رقابت پ پ ها؛ کمتر از هفته پیش
مطابق دوشنبه هر هفته معاملات پ پ و پی وی سی در بورس کالا جریان داشت و علی رغم افزایش 408 و 125 تومانی قیمت های پایه پ پ ها، رقابت امروز محصولات پلیمری کمتر از هفته گذشته بود که بنا بر اطلاعاتی که تولیدکنندگان به ویکی پلاست داده اند به علت عدم تأیید فاکتور فروش در بهین یاب بوده است. در معاملات گروه پ پ نساجی رقابت ها یا با قیمت پایه بود یا برخی کالاهای معدود، نهایتا تا 3 درصد رقابت شدند. در گروه پ پ شیمیایی نیز کاهش چشمگیری در رقابت ها اتفاق افتاد؛ رقابت های که هفته گذشته بین 5 تا 43 درصد بود امروز بین قیمت پایه تا 22 درصد رسید. خریدهای گروه پی وی سی نیز مانند هفته گذشته همگی با قیمت پایه انجام گرفت.

افزایش آرام نیما
میانگین هفتگی دلار نیمایی که از 27 تیر تا دیروز، یعنی در طی دو هفته، فقط 10 تومان افزایش پیدا کرده بود، امروز با کمی افزایش به 22 هزار و 259تومان رسید. اختلاف میانگین هفتگی دلار نیماییِ نسبت به دلارِ قیمت های پایه‌ی دیروز، 15 تومان افزایش است. نکته مهم امروز دلار نیمایی صعود میانگین روزانه از 22.200 به کانال 22.300 تومان است.

دلار صرافی نزدیک مرز 24 هزار تومان
شوک اول هفته دلار در حال تخلیه است. بعد از افزایش 811 تومانی روز شنبه، دلار صرافی ملی طی روز گذشته با 172 تومان کاهش، 25 هزار و 138 تومان قیمتگذاری شد. امروز هم روند کاهشی دلار صرافی ادامه یافت و در مجموع با 39 تومان اُفت تا ساعت 15.00، هر دلار آمریکا، 25 هزار و 99 تومان قیمتگذاری شد. دلار آزاد با روند کاهشی کُند، به 25 هزار و 570 تومان رسید.

قیمت های بازار؛ کاهشی و بدون تغییر
با توجه به ادامه روند کاهشی دلار، امروز قیمت های بازار ترکیبی از کاهش و بدون تغییر بود. گروه پرمصرف نایلون و نایلکس نسبت به قیمت های دیروز روندی کاهشی داشتند و بین 200 تا 500 تومان اُفت را تجربه کردند و در مقابل گروه پ پ ها عمدتا نسبت به قیمت های دیروز بدون تغییر ماندند.

عقب نشینی برنت از 76 به 74 دلار
نفت که معاملات هفته گذشته را با 76 دلار به پایان رسانده بود، معاملات امروز و هفته جدید را با عقب نشینی به 74 دلار آغاز کرد. قیمت برنت تا ساعت 15:00: 74 دلار و 43 سنت.

بورس تهران کاهشی شد
بورس تهران که از ابتدای هفته افزایشی بود امروز اما کاهشی شد و شاخص کل بازار سرمایه در پایان معاملات با 2 هزار و 347 واحد کاهش به 1 میلیون و 357 هزار رسید.
 


 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟